top of page

"בכיר אבוד בחלל"

הוא סמנכ"ל שיווק ומכירות בארגון מוביל, מרגיש שכבר חודשים רבים משהו לא עובד לו ואם הוא ממש כנה עם עצמו זה גם לא ממש היה שם מההתחלה. הפחד להיות במצב של אי וודאות, משכורת מצויינת, חברה עם מוניטין גרמו לו להמשיך במסלול אבל בכל זאת, משהו לא עובד והוא לא מביא את עצמו במלואו. החברה הולכת "קדימה" והוא הולך "אחורה".


כשנפגשנו לראשונה לא היה קל לפספס מקרה קלאסי של "בכיר אבוד בחלל". במשך שנים רבות, שהה ב"חממה תעסוקתית", השקיע את כל מרצו בתפקיד והתנתק מהעולם שחיכה לו בחוץ.

כשהתחיל להציץ החוצה מצא את עצמו "מתרסק" שוב ושוב ... למי בכלל פונים? איפה אפשר למצוא את המשרות האלה שיתאימו לי ? איך לפנות לאנשים ? מה להגיד ? גם בראיונות כשכבר הגיע, לא נחל הצלחה גדולה.

בתהליך למיקוד ומיתוג אישי שערכתי איתו, חשפתי בפניו את הנכסים המקצועיים שלו, עזרתי לו לדייק את היתרונות ואת הערך המוסף שלו (מה אתה מביא לארגון ששונה ומיוחד בדרך העבודה שלך על פני עשרות מועמדים ראויים המתמודדים איתך על המשרה).

בנוסף, שיכללנו את יכולות הנטוורקינג שלו, יצרנו נאום מעלית אפקטיבי וערכנו סימולציות לראיונות עבודה. הוא לקח את זה קדימה, האמת מאוד קדימה והתוצאות לא איחרו לבוא. הוא למד למנף כל שיחה להזדמנות עסקית/תעסוקתית ויש כרגע שפע של אפשרויות.

מאמינה שהחוזה המיוחל יגיע בקרוב.



אם התחלתם לחשוב מה הלאה...? שווה שניפגש!


bottom of page